Medzinárodnú spoločnosť, ktorá má v portfóliu vyše 400 značiek spotrebného tovaru, poznajú ľudia na celom svete. Jej výrobky sa predávajú v 190 rôznych krajinách a denne ich používa 2,5 miliardy ľudí.
Výrobca produktov Axe, Cif, Cocolino, Domestos, Dove, Rexona, Radox, Savo, Hellmann’s, Knorr, Algida či Lipton si uvedomuje svoju zodpovednosť voči planéte, a preto prezentoval ambiciózny plán. „Nemôžeme zabúdať, že klimatická kríza je stálou hrozbou pre nás všetkých. Preto Unilever investuje jednu miliardu eur do zelených projektov," uviedol v rozhovore pre britský denník The Guardian generálny riaditeľ spoločnosti Alan Jope. Firma už dávnejšie prisľúbila, že zníži množstvo plastového odpadu, ktoré vzniká z jej produktov. Riaditeľ Jope uviedol, že investície sa vyčlenia z firemného fondu pre klímu a prírodu. Peniaze sa majú použiť na financovanie projektov obnovy krajiny a zachytávania uhlíka. Okrem toho tiež na ochranu prírody a vody, ale aj na satelitné monitorovanie.