facebookinstagramgoogle
office@greenmagazine.sk
GreenMagazine.sk

Nákupné centrum vyzbieralo 40-tisíc igelitiek



Nákupno-zábavné centrum Bory Mall stavilo na zelenú a na nový zákon o odpadoch reagovalo vynaliezavo.


Bory Mall spustilo úspešnú kampaň s názvom Buď Ekoista, ktorej cieľom bolo motivovať ľudí šetriť životné prostredie a zároveň vyzerať štýlovo. Súčasťou nového zákona o odpadoch, ktorý platí od začiatku roka, je povinnosťou predajcov spoplatniť igelitové tašky. V prípade nedodržania zákona im hrozia sankcie od obchodnej inšpekcie. Cieľom legislatívneho nariadenia je znížiť spotrebu igelitových tašiek na minimum. Netradičnou kampaňou sa rozhodlo bojovať s igelitkami aj nákupné centrum v bratislavskom Lamači. Zákazníci si mohli vymeniť pri informačnom pulte klasické igelitové tašky za štýlové EKO tašky.

kampaň, Bory Mall, igelitky

Vizuálne atraktívne riešenie kampane zaznamenalo obrovský úspech a nákupnému centru sa podarilo vyzbierať viac ako 40-tisíc igelitových tašiek. Tie putovali na recykláciu a boli použité aj na ekologický event Borci z Bory Mall, počas ktorého si mohli návštevníci centra vyrobiť z igelitiek rôzne módne doplnky. O tom, že nákupná taška môže byť štýlovým doplnkom outfitu, sa presvedčili zákazníci, ktorí sa dostali k limitovaným edíciám tašiek z Bory Mall. K dispozícii boli štyri originálne dizajny s obrázkami chránených druhov vtákov a rastlín na Slovensku. Na výber bola aj najznámejšia orchidea, ktorá sa vyskytuje na Slovensku s názvom Črievičník papučkový, či chránená Borovica limba.

vtáčik, igelitky, Bory Mall, kampaňVeľkým lákadlom pre deti boli tašky s motívom pestrofarebného vtáčika Rybárika a Bociana čierneho, ktorý má napriek svojmu názvu zlatozelený a purpurový odlesk peria. Vďaka úspešnej kampani a vďaka obrovskému záujmu verejnosti sa za niekoľko týždňov podarilo vyzbierať desiatky tisíc igelitových tašiek.



Zdroje : Marek Marko
Publikované : 16.4.2018    Autor: Andrea Horská
© 2016 Všetky práva vyhradené GreenMagazine.sk